måndag 20 januari 2014

Nya tag


Bild på Öresundsbron: Björn Johansson

Höstterminens studier är nu formellt avslutad. I helgen var jag nere i Skåne och gjorde min sista tenta men jag hälsade även på kompisar samt passade på att cykla en tur i genom Malmö i TV-serien Brons fotspår ...i snöstorm... Jag är ett stort Bron/Broen fan och längtar verkligen efter säsong 3.
Det blev en del uteätande också (som jag hade budgeterat för sedan tidigare), bland annat ett besök på mysiga dinern Sugar Ditch. Där kan man välja att få sin burgare som vegetarisk eller med kött. Deras lördagsbrunch verkade också mycket populär!
Jag kommer att fortsätta att studera även till våren, det blir distansstudier på Uppsala universitet som drar igång redan denna vecka så det är bara att ta nya tag.  I bloggen blir det bok- och kanske även en filmrecension i veckan. Jag kommer också att följa upp förra veckans inlägg om ekonomiska mål då det har kommit en del kommentarer på det inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin